zondag 16 oktober 2011

Glazen paneel keuken

Eindelijk is het zover: de glazen wand van mijn keuken is bezorgt in de juiste kleur en maat. Zaterdag heb ik deze samen met mijn vader gemonteerd en gekit.

Maar voordat we aan de keuken zijn begonnen hebben we de bouwmarkt en ikea onveilig gemaakt. Ik had planken nodig voor de gangkast die ik ga bouwen en ik had hoekstrips nodig voor het afstapje in de gang. En aangezien de vloer in de woonkamer klaar is kon ik eindelijk een bankstel aanschaffen. Die heb ik gekocht bij ikea en terwijl ik daar toch was heb ik ook een werkblad besteld voor mijn bureau.

De keuken is bijna af. Alleen nog een vloer eronder.

Deze gangkast wordt uiteindelijk afgesloten met een schuifpaneel van rijstpapier.

Een simpele hoekstrip maakt het afstapje compleet. Nu nog plinten en de gang is klaar.

Eindelijk een bankstel. Na een jaar op tuinstoelen zitten kun je een bank echt waarderen.

1 opmerking:

  1. Hi. Ziet er allemaal mooi uit, mag je trots op zijn. Hoe is het verder?
    X mirjam

    BeantwoordenVerwijderen