dinsdag 16 november 2010

Belangrijkere zaken

Vandaag heb ik iets belangrijkers gedaan dan aan mijn woning klussen. Ik heb aan mijn fiets geklust. Met het slechte weer van vandaag besefte ik ineens hoe slecht mijn remmen stonden af gesteld. Daarom heb ik uit voorzorg mijn remmen weer lekker strak afgesteld.

Ook heb ik de fietstassen met extra klemmen vastgemaakt. De fietstassen zitten nu ook aan de zijkant van de fiets geklikt zodat de tassen praktisch niet meer tussen de spaken kunnen komen. Voorheen vond ik het niet zo erg als de tassen tussen de spaken kwamen, maar als het straks glad wordt heb ik liever niets tussen de spaken.

Toen ik thuis kwam heb ik deze foto genomen. De overkant van de weg is niet te zien. Ik kan het echt niet begrijpen dat ik onderweg mensen zonder verlichting tegenkwam.

Remmen afstellen is geen klusje waar je met schone handen vanaf komt. Zowel de remmen als de fietstassen zaten onder het gruis en modder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten