vrijdag 19 november 2010

Gordijnen ophangen

Vandaag heeft mijn vader me weer geholpen met klussen. Samen hebben we alle schilders-tape weggehaald en alles schoongemaakt. Daarna hebben we de gordijnen opgehangen.

Komende zondag mag ik de bus van de ouders van Gert-Jan lenen om mijn bed over te huizen. Dan kan ik volgende week lekker in mijn eigen bed slapen.

Volgende week zaterdag komt de timmerman om mijn raam te plaatsen.

De gordijnen zijn de perfecte lengte. Het linker gordijn is alleen niet breed genoeg. Daar ga ik nog een extra gordijn ophangen.

De gordijnen moeten nog gestreken worden om de plooien goed te laten vallen. Maar voorlopig ben ik helemaal tevreden.

Nu de kozijnen schoon zijn kon ik ook de deur weer terug hangen. Het resultaat mag er zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten