dinsdag 20 juli 2010

Eerste foto's

Hier mijn eerste foto reportage van de woning. Er moet nog veel gebeuren dus er zullen nog vele foto reportages volgen.


Zodra je de woning binnenloopt wordt je meteen overvallen door al het lichtblauwe schilderwerk. Ik vind het helemaal niets dus dat wordt flink wat schuur en schilderwerk.


De badkamer moet ook flink verbouwd worden, maar daar heb ik voorlopig nog geen geld voor. Voor nu gewoon goed schoonmaken en dan even mee leven.


De vorige bewoner moet erg van blauw gehouden hebben want zelfs de toiletbril is blauw.


Dit ligbad kan ook echt niet meer. Op den duur wil ik hier een inloop douche laten maken.


Gert-Jan kon het niet laten om mij te fotograferen terwijl ik het extra slot probeerde te vervangen. Zonder de originele sleutel ging dit echter niet. Mijn vader heeft uiteindelijk het slot helemaal moeten uitboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten