zondag 25 juli 2010

Schoonmaken keuken

Terwijl ik het behang aan het verwijderen was hield mijn vader zich bezig met de keuken. Als eerste heeft hij de (smerige) afzuigkap verwijderd en het kastje waar deze in gebouwd was. Vervolgens heeft hij de gaskookplaat voor zo ver dat mogelijk was schoongemaakt. Daar moest grof geschut aan te pas komen: de schuurmachine.

De afzuigkap en het inbouw kastje zijn verwijderd. De afzuigkap is niet meer te redden dus ik ga een nieuwe afzuigkap kopen.

Na grof schoonmaakwerk en veel poetsen heeft mijn vader het voor elkaar gekregen om de kookplaat weer te laten glimmen.

2 opmerkingen:

  1. Hey,
    Gave woning hoor. Het is misschien allemaal vies, maar dat komt helemaal goed. Jullie zijn al flink aan de slag geweest, daar knapt het snel van op. Mooi uitzicht ook, hoe hoog woon je eigenlijk.
    Veel succes met de klus.

    X Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon 10 hoog. De lift gaat maar tot de 9e verdieping dus het is bijna net zo exclusief als een penthouse xD

    BeantwoordenVerwijderen