zondag 15 januari 2012

Inrichting

Ik had me afgelopen week in het hoofd gehaald om een kastje mee te nemen op de fiets. De doos was echter wat groter en zwaarder dan ik ingeschat had. Uiteindelijk heeft een behulpzame voorbijganger met wat touw de doos omgetoverd tot een soort rugzak, en zo ben ik thuis gekomen. Geen groot succes.

Dus toen ik afgelopen vrijdag met Joris had afgesproken om een avondje te gaan gamen heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt. Met zijn auto hebben we een aantal meubels gehaald.

Afgelopen zaterdag heb ik daarom eerst plinten geplakt en vervolgens alle meubels in elkaar gezet. Toen de meubels in elkaar zaten kon ik eindelijk gaan opruimen. Ik had twee verhuisdozen vol met klein grut die ik helemaal uitgespit heb.

Vandaag (zondag) heb ik het raam in de eetkamer aangepakt. Het kozijn is nu helemaal klaar, en het raam is klaar om af te lakken.

Een subtiel kastje met een zee van ruimte aan de binnenzijde. Hier zitten al mijn kleine elektronica/computer spullen in.

Links: Een boekenkastje waar straks onder anderen mijn Donald Duck stripboeken in komen.
Rechts: Het audiomeubel dat ik op de fiets mee naar huis heb gekregen.
(Let vooral niet op de rotzooi van het schilderen)

Het raam ziet er een stuk beter uit nu het egaal in de grondverf staat.

Een handig ladenblok voor onder het bureau. Hier zitten al mijn bureau gerelateerde spullen in, en de onderste lade is voor hobby electronica. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten