donderdag 5 januari 2012

Kozijnen woonkamer

Ik liep vanmorgen half slapend de woonkamer in, en ik kreeg natte voeten. Het kozijn in de woonkamer blijkt niet waterdicht te zijn, en met de harde wind was er nogal wat water tegen aan gekomen. Ik kon dus eerst gaan dweilen en bakjes plaatsen om het water op te vangen. Ik moet nu gaan wachten op beter weer en dan kan ik aan de buitenkant alles gaan dicht kitten.

Vanmiddag kreeg ik bezoek van Joeri. Best bijzonder want vanuit Enschede is het ruim 4 uur reizen met het OV. We hebben het kozijn in de eetkamer geschilderd, flink bijgepraat, en elkaar nog eens goed in elkaar getimmerd met Mortal Kombat ;-P

Ik had zelfs 3 bakjes nodig om alle lekken op te vangen. Op de achtergrond kun je de ravage van mijn balkon zien. Op 10 hoog kan het aardig spoken als de wind verkeerd staat.

We hadden maar net voldoende verf (vergeten te halen), maar het hele kozijn is geschilderd. Hier en daar moet ik nog een plekje bijwerken omdat het niet overal in 1 keer dekte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten