donderdag 5 januari 2012

Vloer keuken

Mijn goede voornemen voor 2012: eindelijk mijn appartement afmaken. En ik ben op de goede weg, de vloer in de keuken ligt namelijk!

Het koste me twee dagen, maar het ziet er ook wel gaaf uit. Het parquet kan maar in 1 richting gelegd worden, dus ik moest precies uitmeten waar ik uit zou komen. Helaas had ik dit allemaal afgetekend op de ondervloer, en die bleek niet stil te blijven liggen als je er eenmaal een vloer op legt... Uiteindelijk is alles gelukkig goed gekomen.

Vanuit de eetkamer naar de keuken is de langste lengte in de woning. Het ziet er indrukwekkend uit als je over de hele lengte kijkt.

Om de vloer in de keuken te kunnen leggen moest ik eerst alle grote spullen weghalen. De koelkast, wasmachine en mijn tweede werkblad moesten er allemaal uit. Inmiddels staan ze al weer op hun plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten