zondag 12 december 2010

Slaapkamer raam en thermostaat kraan

De laatste tijd ben ik niet heel actief met klussen. Dat komt vooral door mijn werk. Momenteel is het even hectisch waardoor ik 's avonds geen energie meer heb om nog te gaan schuren/schilderen. Ik moet het nog even volhouden, maar over een week heb ik 2 weken vakantie. Dan kan ik hopelijk de gang afmaken.

Afgelopen zaterdag is de timmerman weer geweest om het slaapkamerraam af te maken. De overgebleven raamlatten zijn geplaatst, de ruiten zijn gekit, en de laatste tochtstrip is op zijn plek gelijmd.

De volgende stap is om het slaapkamerraam helemaal te schuren en te verven.

Ik had last van een kraan die geen vaste temperatuur kon behouden. Daarom heb ik dit weekend samen met mijn vader een nieuwe thermostaat kraan opgehangen. We hebben ook meteen een nieuwe douchekop en stang meegenomen.

1 opmerking:

  1. Hey Donald, begint er al aardig op te lijken zo. Al een hoop werk gedaan zie ik, hopen dat je snel van je nieuwe woning kan genieten.

    Grtjs,

    Kay

    BeantwoordenVerwijderen