dinsdag 28 december 2010

Klussen met Jill

Gisteren heb ik de hele dag geklust met mijn nicht Jill. We hebben veel lol gehad en bovendien is er ook nog eens een heleboel gedaan. De meterkast, het kozijn tussen de gang en de woonkamer, de voordeur en de kamerdeur zijn allemaal in de grondverf gezet.

Alleen het kozijn van de voordeur is nog blauw, de rest is allemaal gegrond.

De deur van de woonkamer is helemaal gegrond. Ik moet alleen nog wel de ruit vastzetten. Een van de raamlatten is krom en daardoor kan de ruit bewegen.

Het hele kozijn tussen de gang en de woonkamer is gegrond. Door allebei aan een andere kant te schilderen was dit zo gebeurt. Ik ben langer bezig geweest met afplakken xD

De nieuwe radiator knoppen werden bezorgt. Ik heb de knop in de slaapkamer al vervangen.

Terwijl ik bezig was met eten bereiden kon Jill het niet laten om aan het behang te pulken. Gevolg was dat mijn handdoek haakje van de muur kwam. De oplossing: duct tape

1 opmerking: