donderdag 23 december 2010

Kozijn badkamer

Vanmorgen ben ik als eerste naar de bouwmarkt gegaan. Nadat ik alle benodigde spullen gekocht had heb ik de badkamerdeur en de deur van de meterkas volledig in de grondverf gezet.

Daarna heb ik het kozijn van de badkamer geschuurd en in de grondverf gezet. De bovenkant van de meterkast is nu afgewerkt met een lat, en ik heb andere (verduisterende) gordijnen opgehangen in de slaapkamer.

Het kozijn van de badkamer staat nu volledig in de grondlak. Morgen kan de eerste laag zwarte hoogglans lak er op.

De afwerk lijst boven aan de zijkant van de meterkast ontbrak omdat er een gipsplaat tegenaan geschroefd was. Ik heb dit opgelost door een lat te zagen en deze vast te schroeven. De gaatjes zijn al gevuld met houtvulmiddel.

De gordijnen die ik eerder al voor de slaapkamer had gekocht waren niet verduisterend. Dit is echter wel een vereiste omdat er een lamp op de galerij voor het raam hangt. Nu hangen er nieuwe gordijnen, en op de zijkanten na laat het nu geen licht meer door (gordijnen zijn nog niet breed genoeg).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten