dinsdag 24 augustus 2010

Aansluiten wasmachine & poetsen keuken

Vanaf vandaag overnachten we weer in Eindhoven. Het is de bedoeling dat we hier tot donderdag blijven. De wasmachine is inmiddels aangesloten, dus als ik morgen wasmiddel koop kunnen we in Eindhoven de was doen.

De wasmachine past precies op zijn plek. We hebben de machine ook al laten proefdraaien. Deze wasmachine heeft een nieuwe aandrijftechniek waardoor deze veel stiller is dan andere wasmachines. Ideaal voor als de wasmachine in de keuken staan.

Na het eten heb ik de afwas weggewerkt en ben ik aan het poetsen gegaan. De tegels in de keuken waren aan een goede poetsbeurt toe. De keuken is nu voorlopig klaar voor gebruik. Pas veel later in het project zal de keuken aangepakt worden.

Het is niet heel goed te zien, maar de achterwand van de keuken is eigenlijk een houten schot. Dit gaan we er uit slopen, en dan de leidingen verleggen. De keuken wordt daardoor veel strakker en ook nog een stukje groter.

De lichtschakelaar was ook erg smerig. Helaas heeft deze de poetsbeurt niet overleeft. Ik wilde de schakelaar loshalen en toen brak deze af. Niet heel erg, want ik was toch al van plan om alle schakelaars en wandcontactdozen te gaan vernieuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten