woensdag 25 augustus 2010

Intercom & draadloos internet

Vanmorgen is mijn intercom installatie gerepareerd. De draad van de knop beneden in de hal was helemaal niet aangesloten. Omdat de intercom ook kraakte is er meteen een gloednieuwe intercom opgehangen. Ik ben er erg blij mee, want het scheelt mij een hoop poetsen op de oude intercom.
Met het nieuwe intercom systeem valt het wel erg op dat de muur opnieuw gewit moet worden.

Vandaag heb ik weer een deel van het behang in de slaapkamer verwijderd. Nog ongeveer een halve muur en dan is al het behang weg.

Ik ben nog even naar een computerwinkel geweest om een router te kopen. Nu kan ik op hoge snelheid draadloos internetten. Met de eerste snelheidstest had ik al een download snelheid van 60Mbps, en mijn vader had zelfs 130Mbps.

1 opmerking:

  1. Heeey, het schiet al op zie ik. Beter is dat, ook dat jullie er kunnen overnachten. Dat zal 's ochtends wel veel verschil in tijd maken. Lekkerrrr uitslapen. Succes nog ff met de verbouwing. X mirjam

    BeantwoordenVerwijderen