donderdag 19 augustus 2010

Eerste nachten in Eindhoven

Inmiddels zijn we zo ver dat we kunnen overnachten in Eindhoven. Ik heb echter nog bijna geen inboedel, dus het is wel een beetje behelpen. Komende zaterdag gaan we weer inkopen doen, dus volgende week moet het kamperen in eigen woning een stuk makkelijker worden.

We maken gebruik van luchtbedden om op te slapen. Erg makkelijk (met motor om automatisch op te blazen), maar ook niet erg comfortabel (in vergelijking met mijn superdeluxe matras).

In deze hoek van de woonkamer slaapt mijn vader. We gaan nu eerst de slaapkamer opknappen zodat daar iemand kan slapen. Dan hebben we weer meer ruimte in de woonkamer om te klussen.

De magnetron en het koffiezetapparaat zijn gestapeld op een doos naast de koelkast. Niet heel erg praktisch, maar voorlopig moet het maar even zo. Zie ook mijn eerste "nieuwe woning" kaartje naast het koffiezet apparaat. Dat kaartje heb ik van mijn oma gekregen.

Ik heb de smerige bovenkastjes van de muur gesloopt. Daar komen later kleinere kastjes voor in de plaats, zodat het werkblad omhoog kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten