maandag 30 augustus 2010

Nog meer beestjes

Vandaag het ik de laatste resten behang in de slaapkamer van de muur getrokken. Achter de deur vond ik een verrassing: nog meer beestjes! Gelukkig waren deze beestjes niet echt.

De beestjes in kwestie. Het zijn 3D stickers die op de deur waren geplakt.
(excuses voor de slecht foto, met slecht licht is een close-up foto erg moeilijk...)

Nu al het behang weg is kan ik de laatste beetjes schimmel aanpakken. Zoals je op de foto kunt zien is de enorme plakkaat schimmel inmiddels gekrompen tot een kleine bruine vlek.

Ook achter de deur is nu al het behang weg. De volgende stap is om de muren glad te maken en de kozijnen en de deur te schuren.

Eindhoven by night. Dit is het uitzicht dat ik 's avonds van mijn dakterras heb. Niet verkeerd toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten