vrijdag 13 augustus 2010

Mijn nieuwe koelkast

Vandaag heb ik een dag vrij moeten nemen van het werk, omdat mijn nieuwe koelkast bezorgt werd. Ik had het geluk dat een vriend (wiens naam ik zonder toestemming niet meer mag noemen :P) mij vandaag wel wilde vergezellen in Eindhoven. Hij heeft me 's ochtends opgehaald en we hebben de winkels in Veghel en Eindhoven onveilig gemaakt.

Mijn mooie nieuwe koelkast. Ik heb er even op moeten wachten (blijkbaar heeft Samsung erg lange levertijden) maar dan heb je ook wat. Mooie grote koelkast voor nog geen 400 euro.

Ook aan de binnenkant is de koelkast ruim ingedeeld. Drie grote diepvries lades gaan er voor zorgen dat ik makkelijk eten kan bewaren.

Nadat de koelkast bezorgd was heb ik de keukenkastjes gepoetst. Met name het kastje onder de spoelbak stonk. Nu glimmen de kastjes weer, en durf ik er spullen in te plaatsen.

We hebben de Ikea bezocht voor het eerste gedeelte van mijn servies. Nu de keukenkastjes weer mooi schoon waren heb ik het servies meteen op de goede plek kunnen opbergen.

Van kennissen had ik VVV bonnen gekregen. Daarvan heb ik bij de Blokker de complete messenset van Herman den Blijker kunnen kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten