donderdag 7 oktober 2010

Houten schot onder de radiator

Gisteren heb ik de radiator gespoten met radiatorlak. Dat ging niet goed want de verf liep er meteen weer vanaf. Waarschijnlijk was de verf niet geschikt om te spuiten, of ik kan gewoon nog niet goed genoeg spuiten.

Om mijn frustratie niet te ver op te laten lopen heb ik vandaag maar een klus gedaan die ik wel kan. Ik heb het houten schot onder de radiator in de grondverf gezet. Gewoon met kwast en roller, en het resultaat mag er wezen.

Vandaag heb ik het redelijk druk gehad met bezoek. De timmerman kwam nog een aantal maten opnemen voor het raam in de slaapkamer, en we hebben de offerte nog even doorgesproken. Daarna kwam een onderbuurman even op bezoek. Hij neemt het technische onderhoud van het gebouw voor zijn rekening. De brandmelder op de galerij was van de week af gegaan en nu kwam hij even kijken of de melder weer normaal functioneerde. Ook gaat hij voor mij regelen dat ik een naamplaatje krijg, en waarschijnlijk kan hij ook een "Nee - Nee" plaatje voor bij de brievenbus regelen. Dat scheelt mij weer een hoop folder die ik niet meer bij het oud papier hoef te doen.

Eindelijk een klus waar ik tevreden mee ben. Als het houten schot straks hoogglans zwart is wordt het super strak.

Om alle verfspullen op te laten drogen gebruik ik het oude douchegordijn dat in de badkamer hing. Erg handig want dit blijft niet plakken zoals oude kranten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten