zaterdag 9 oktober 2010

Nieuw luchtbed

Het lekke luchtbed heb ik helaas niet kunnen repareren. Het lek zat precies in een naad, waardoor het niet goed te plakken was. Daarom heb ik vandaag een nieuw luchtbed gehaald. Ik had het voordeel dat Gert-Jan een auto heeft, dus we hebben ook meteen een aantal grote dingen meegenomen van de bouwmarkt. Onder anderen glasvezelbehang, behanglijm en een grote emmer muurverf. Dat zijn dingen die niet zo gemakkelijk op de fiets mee te nemen zijn.

Vanmorgen werd ik in dit bed wakker. Mijn reparatie had niet geholpen en ik werd wakker op de grond.

Gisteravond hoorde ik het bed al zacht sissen. Daarom heb ik er flink was tape overheen gedaan, maar dat mocht niet baten.

Inmiddels staat er een gloednieuw luchtbed. Nu hoef ik tenminste niet meer op de grond te slapen als iemand komt helpen met klussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten