woensdag 13 oktober 2010

Laatste lakwerk slaapkamer

Vandaag heb ik de laatste restjes lakwerk in de slaapkamer gedaan. Het houten schot onder de radiator was niet overal dekkend. Bovendien was deze op sommige plekken wit geworden van de radiatorlak omdat ik de kranten niet volledig dicht had geplakt. Ook heb ik de slaapkamer deur nu volledig afgelakt. In theorie hoeft er in de slaapkamer nu niet meer gelakt te worden. De volgende klus is de muren afwerken.

Het houten schot onder de radiator is weer mooi zwart. Ook heb ik gisteren de resten afplaktape van de radiator gehaald.

De slaapkamerdeur is nu volledig gelakt. Op de foto is het verschil misschien niet heel erg duidelijk, maar in het echt maakt het een wereld van verschil.

Gisteren heb ik alvast alle wandcontact dozen en lichtschakelaars van de muur gehaald. Zodra alle lak droog is kan ik dus meteen de muur gaan egaliseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten