maandag 11 oktober 2010

Radiator spuiten

Omdat mijn vorige poging om de radiator te spuiten geen succes was, heb ik deze keer twee spuitbussen radiatorlak meegenomen. Dat ging een stuk beter en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Tijdens het spuiten heb ik weer dankbaar gebruik gemaakt van het verfspuitmasker dat ik eerder gekocht heb. Er ontstaat een nevel van verf en oplosmiddelen die je niet wilt inademen. Op deze foto is de nevel nog te zien omdat de flitser van de camera er op weerkaatst, dat maakt de foto een beetje wazig.

Ook de lastige verwarmingsbuizen heb ik zonder problemen kunnen spuiten. Zolang er voldoende verf in de verfbus zit kun je deze namelijk ook ondersteboven gebruiken.

Op deze foto is beter te zien hoe strak de lak er op zit. Ik ben er erg tevreden mee.
Als je op de foto klikt krijg je een grotere versie te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten