dinsdag 5 oktober 2010

Kozijn slaapkamerdeur

Vandaag het slaapkamer plafond voor de tweede keer gewit. Daarna heb ik het kozijn van de slaapkamerdeur in de grondverf gezet.

Zonder babyblauw wordt het al snel mooi, zelfs met grondverf is het al een enorme verbetering. Ik ben blij dat dit zo'n groot verschil maakt want ik heb steeds meer moeite om de energie te vinden om te gaan klussen.

Ik heb inmiddels weer contact gehad met de timmerman die het raam in de slaapkamer komt zetten. Donderdag avond komt hij de exacte maten opnemen en het contract doorspreken. Inclusief arbeidskosten en BTW gaat het me €700 kosten. Een flinke smak geld, maar ook een belangrijke investering in mijn appartement.

Nu de grondverf op het kozijn zit kan ik bijna niet wachten tot alle andere babyblauwe dingen over geschilderd zijn. Toch moet dat nog even wachten want eerst moet de slaapkamer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten