woensdag 1 september 2010

Een stoffige thuiskomst

Toen ik vandaag thuis kwam, stond de voordeur open en er hing een wolk van stof door de hele woning. Mijn vader was eerder in het appartement en had besloten om de band-schuurmachine op de muur te zetten.

Op deze foto is goed te zien hoe stoffig het was. Je ziet geen hand voor ogen en zodra je de kamer in loopt krijg je spontaan een hoestbui.

De gebruikte band-schuurmachine. Ook hier is goed te zien hoeveel stof er in de kamer is neergedaald.

Hier was het allemaal om te doen. Een reparatie van een eerdere bewoner was niet goed afgewerkt. Het aangebrachte vulmiddel stak op sommige plaatsen meer dan een centimeter uit. Inmiddels is daar niets meer van over, de muur is bijna volledig vlak geschuurd.

Ik had nog niet opgeruimd na het verwijderen van het behang. Nu daar een laag stof overheen ligt wordt het een nog vervelender karwei.

Zelf heb ik ook de handen uit de mouwen gestoken. Ik heb alle vloerbedekking naar beneden gesjouwd. Dat viel wel een beetje tegen want vloerbedekking is zwaar, en op weg naar beneden kom ik 3 branddeuren tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten