dinsdag 14 september 2010

Houtwerk

Gisteren zijn twee leden van de VVE komen kijken naar het raam in de slaapkamer. Ik heb toestemming gekregen om het raam te vervangen voor een raam dat open kan. Vandaag is er een timmerman op bezoek geweest om de maten op te nemen voor een offerte. Een grove inschatting wees uit dat de kosten wel binnen mijn budget blijven. Over het schilderwerk aan de buitenzijde hoef ik me ook niet druk te maken want na de winter worden alle gemeenschappelijke delen (dus ook de ramen aan de galerij) geschilderd.

Qua klussen zijn we de afgelopen 2 dagen bezig geweest met hout. Naast het raam liep de wand niet door tot aan het plafond, dus dat hebben we opgevuld. Ook hebben we het hout dat onder de dorpel van de slaapkamerdeur zat weg gebroken. Dat hout hebben we vervangen, en morgen gaan we het resterende gat opvullen met grote gaten vuller.

De wand naast het kozijn loopt nu wel door tot aan het plafond. Zodra er glasvezelbehang over heen zit zie je er niets meer van.

Met de nieuwe afwerking is het een stuk netter en vooral steviger geworden. Nu kan ik er gerust een laminaat vloer over heen leggen met een mooie hoekstrip als afwerking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten