dinsdag 21 september 2010

Radiator, plamuren en schoonmaken

Vandaag had ik hulp van Gert-Jan. Hij is verder gegaan met het schuren van de radiator, en heeft later de ramen schoon gemaakt. Zelf heb ik muur vuller aangemaakt en de gaten in de muur gedicht. Vervolgens heb ik het plafond schoon gemaakt.

De voorkant van de radiator is nu helemaal geschuurd. Nu moeten alleen de verwarmingsbuizen nog geschuurd worden.

Ik heb het resterende gat bij de deur opgevuld. Als het goed is hoeft dit alleen nog geschuurd te worden en dan kan er een vloer overheen gelegd worden.

Het is misschien niet heel erg duidelijk te zien, maar er zat een flink gat in deze muur.

Gert-Jan was er erg trots op dat we weer naar buiten kunnen kijken door de ramen, dus ik heb er maar een foto van genomen. Alleen jammer dat de lens van mijn camera nog steeds smerig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten