zaterdag 4 september 2010

Stof, heel veel stof

Vandaag heb ik al het houtwerk op de slaapkamer geschuurd, en dat is een stoffig karwei, heel erg stoffig. Gewapend met stofbril en mondkapje ben ik de kozijnen en de deur te lijf gegaan met een schuurmachine. Tegen het einde van de middag was ik zo stoffig dat ik eerst moest gaan douchen voordat ik op een verantwoorde manier eten kon bereiden.

De kozijnen waren voor een deel al geschuurd door mijn vader. Nu is ook het resterende deel geschuurd.

De slaapkamerdeur is volledig geschuurd. Het kostte me wel wat moeite om het deurbeslag te verwijderen aangezien er een dikke spijker doorheen gemept was.

Ook de metalen kozijnen zijn geschuurd. Die moeten straks hoogglans zwart gespoten worden.

Ik heb ook de lelijke dorpel verwijderd. Helaas trof ik onder de dorpel alleen maar meer zooi aan. Er zijn twee stukken hout op het beton gespijkerd, en het beton is op sommige plaatsen aan het barsten. Ik weet nog niet wat ik hier aan ga doen, maar die dorpel ga ik niet meer terug plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten